فانتاکروم
آبکاری شکلات خوری با فانتاکروم
۹ آذر ۱۳۹۸
فانتاکروم
آبکاری ظرف شیشه ای با فانتاکروم
۹ آذر ۱۳۹۸

آبکاری قندان با فانتاکروم

فانتاکروم
فانتاکروم

آبکاری قندان با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم: انجام آبکاری بر روی قندان

از دیرباز در فرهنگ ما ایرانیان چای جایگاه ویژه ای داشته است، فانتاکروم در این میان نیز به کمک ما می آید چرا که همانطور که گفتیم، فانتاکروم دستگاهی چندکاره است.

فانتاکروم امکان آبکاری همه اجسام در هر طرح و رنگ های مختلف را به ما میدهد. در این میان نیز به کمک دستگاه فانتاکروم میتوانیم قندان های خود را در طرح دلخواه آبکاری کنیم و پذیرایی از میهمانان خود را به بهترین کیفیت انجام دهیم.

این دستگاه کاربردهای گوناگونی دارند از صنعت خودرو سازی و تونینگ خودرو گرفته تا معماری و طراحی دکوراسیون داخلی و کارهای صنعتی که کاربردهای این دستگاه معجزه گر را در مقاله ای به نام کاربرد فانتاکروم توضیح داده ایم.

حتما مطالعه کنید: کاربرد فانتاکروم

البته نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که کاربردهای این دستگاه در همین موارد خلاصه نمی شود و شما میتوانید با توجه به خلاقیت خودتان از این دستگاه برای درآمدزایی استفاده کنید.

فعالین این صنعت عقیده دارند که این دستگاه میتواند منجر به کاهش هزینه ها و افزایش درآمد فعالین این صنعت شود چرا که این دستگاه مانند روش های سنتی نیازی به تجهیزات پیچیده و محیط کارگاهی گسترده ندارد و به سادگی قابل استفاده است و از آن میتوانید در زمینه های گوناگونی استفاده کنید.

قندان هایی که تصاویر زیر مشاهده میکنید به خوبی توسط این دستگاه آبکاری شده اند و ظاهری زیبا و جذاب و منحصر بفرد به خود گرفته اند، شما نیز میتوانید به کمک این دستگاه اقدام به آبکاری قندان ها و سایر اشیاء خود کنید و ظاهری زیبا و جذاب و خاص به آنها ببخشید.

این دستگاه محدودینی برای اجرا ندارد و میتوانید اجسام نو و قدیمی خودتان را به سادگی مطابق نظر و سلیقه خودتان آبکاری کنید و از آنها لذت ببرید.

فانتاکروم

آبکاری قندان با دستگاه فانتاکروم

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از دستگاه فانتاکروم نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید دستگاه فانتاکروم اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

مشاوره رایگان قبل از خرید

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه فانتاکروم از گروه فنی و مهندسی آرین کروم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

 

۵/۵ (۱ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس