خدمات پس از فروش شرکت فنی مهندسی آرین کروم

خدمات پس از فروش آرین کروم:

گروه فنی مهندسی آرین کروم، اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم و هیدروگرافیک و تنها نماینده رسمی مخمل پاش شرکت الکتروسیس ترکیه در ایران میباشد. تمامی دستگاه های ارائه شده توسط آرین کروم دارای گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش با بالاترین کیفیت میباشد، آرین کروم به پشتوانه کیفیت بالای محصولات تولیدی و خدمات پس از فروش مناسب توانسته علاوه بر بازار داخلی در بازار های خارجی نظیر ترکیه و گرجستان در میان تولیدکنندگان فانتاکروم جایگاه مناسبی بدست آورد.
icon

گارانتی

تمامی دستگاه های ارائه شده توسط شرکت آرین کروم دارای گارانتی میباشند، مدت زمان گارانتی دستگاه فانتاکروم 5 سال و دستگاه مخمل پاش شرکت الکتروسیس ترکیه 2 سال میباشد.
Amozesh Rayegan

آموزش رایگان:

مهندسین گروه آرین کروم، علاوه بر خریداران فانتاکروم آرین کروم، به افرادی که اقدام به خرید دستگاه فانتاکروم از سایر شرکت ها نیز کرده اند تمامی افکت های آبکاری را به رایگان آموزش میدهند.
فانتاکروم

مواد رایگان:

آرین کروم در راستای آموزش رایگان، پس از خرید دستگاه فانتاکروم یک پک مواد اولیه نانو شده 75 لیتری را به عنوان هدیه و به رایگان در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.
دستگاه فانتاکروم

خدمات در محل مشتری:

یکی از خدمات گروه آرین کروم در جهت رفاه حال مشتریان عزیز، ارائه خدمات در محل استقرار مشتری است، به اینصورت که شما تنها با پرداخت ایاب و ذهاب میتوانید از تمامی خدمات گروه آرین کروم در محل استقرار خود، چه در خارج از کشور و چه در داخل کشور بهره مند شوید.
۴.۳/۵ (۸ نظر)

تماس