فانتاکروم
آموزش روش آبکاری با فانتاکروم
۱۴ فروردین ۱۳۹۸
دستگاه فانتاکروم
مزایای فانتاکروم نسبت به روش‌ های سنتی آبکاری
۱۴ فروردین ۱۳۹۸

فانتاکروم در صنعت خودرو

فانتاکروم

فانتاکروم در صنعت خودرو

آبکاری با فانتاکروم

فانتاکروم در صنعت خودرو

کاربرد فانتاکروم در صنعت خودرو سازی:

فانتاکروم ، دستگاه فانتاکروم : همان طور که در مقاله آشنایی با فانتاکروم توضیح دادیم، از دستگاه فانتاکروم در طیف گسترده ای از صنایع میشود استفاده کرد، یکی از این صنایع، صنعت خودرو سازی است.

حتما مطالعه کنید: آشنایی با فانتاکروم

انسان از دیرباز نیازمند وسیله نقلیه بوده است، و با توجه دانش و آگاهی زمان خود اقدام به ساخت و استفاده از وسایل نقلیه ابتدای مانند انواع درشکه و گاری کرده است، وسایل نقلیه اولیه، با رشد عقلی و افزایش سطح دانش انسان، پیشرفت کرده و جای خود را به وسایل نقلیه جدیدتری دادند.

بنا بر تعریف، یک اتوموبیل خوب و مناسب ترکیبی از سیستم فنی استاندارد و ظاهری جذاب است، به همین جهت در طول سالیان گذشته، کمپانی های ماشین سازی، تلاش های زیادی برای به وجود آوردن ظاهری دلنشین در خودروها کردند، اما با ظهور فانتاکروم یا آبکاری پاششی، انقلابی در این صنعت به وجود آمد، یکی از ویژگی های که باعث کاربرد فوق العاده ی این محصول شد، عدم محدودیت سایز جسم مورد نظر برای آبکاری هست که به کمک آن میتوان سطوح بسیار بزرگ را در کمتر از چند دقیقه با بهترین کیفیت آبکاری نمود.

آبکاری با فانتاکروم

آبکاری با فانتاکروم

امروزه آبکاری با این دستگاه بر روی خودرو و موتور سیکلت و دیگر وسایل نقلیه در کشورهای اروپایی مرسوم و بسیار مورد استفاده می باشد، با یاری خدا و همت متخصیین آرین کروم دستگاه فانتاکروم برای اولین بار در ایران ساخته و تولید شد و به واسطه کیفیت و خدمات بالا، توانستیم آن را در بازار های خارجی همچون ترکیه و گرجستان ارائه کنیم و در میان رقبای خارجی جایگاهی قابل قبول بدست آوریم

آبکاری با دستگاه فانتاکروم

آبکاری با دستگاه فانتاکروم

گروه آرین کروم سازنده دستگاه فانتاکروم و وارد کننده افکت های مختلف آبکاری بر روی اجسام می باشد که برخی از این افکت های آبکاری عبارتند از:

آنتیک:

آنتیک به معنای دیرینه، عتیقه و کهنه کاری که یکی از افکت های بسیار زیبا در صنعت آبکاری پاششی یا نقره کاری می باشد که جلوه بسیار زیبایی به کار می دهد.

افکت های هفت رنگ:

افکت هفت رنگ توسط مهندسین آرین کروم، با فرمولی اتحصای و با استفاده از مواد اولیه شرکت پترلاخ آلمان ساخته میشود که بعد از اجرا باعث به وجود آمدن نمای بسیار زیبایی میشود.

افکت ترکیبی کروم ( فانتاکروم) و مخمل و اکلیل:

این افکت خاص و منحصر بفرد که توسط دستگاه های فانتاکروم و دستگاه های مخمل پاش شرکت الکتروسیس ترکیه انجام می پذیرد، به تمام مشتریانی که اقدام به خرید دستگاه کنند به رایگان آموزش داده می شود.

 

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

 

پاسخ به سوالات متداول در مورد فانتاکروم

۱در آبکاری ماشین فقط باید طرح کروم استفاده کرد؟
خیر، هیچ محدویتی برای طرح و رنگ در آبکاری ماشین وجود ندارد.

۲آیا آبکاری بر روی ماشین باعث صدمه و کاهش مقاومت بدنه نمیشود؟
خیر، نه تنها باعث کاهش مقاومت بدنه نمیشود، بلکه مقاومت بدنه در برابر خوردگی افزایش میدهد.

۳آیا برای انجام آبکاری ماشین نیاز به تجهیزات و اتاق خلاء میباشد؟
خیر، به هیچگونه تجهیزات و اتاق خلاء نیاز نیست و فقط به دستگاه نیاز دارید.

 

مشاوره رایگان قبل از خرید

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه فانتاکروم از گروه فنی و مهندسی آرین کروم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

 

 

۵/۵ (۳ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس