فانتاکروم
آبکاری جام های تزئینی با فانتاکروم
۲۹ آبان ۱۳۹۸
فانتاکروم
آبکاری دستگیره کابینت با فانتاکروم
۲۹ آبان ۱۳۹۸

آبکاری آباژور با فانتاکروم

فانتاکروم

آبکاری فانتاکروم روی پایه آبازور

فانتاکروم

آبکاری آباژور با فانتاکروم

فانتاکروم ، دستگاه فانتاکروم : آبکاری آباژور با فانتاکروم

امروزه آباژورها به علت زیبایی بالای خودشان عضو جدایی ناپذیر خانه ها هستند، و تقریبا تمامی ما از آنها در منزل یا محل کارمان استفاده میکنیم، اما ممکن است بعد از گذشت مدتی از استفاده آبکاری آنها از بین رفته و جذابیت خودشان را از دست بدهند، در این مواقع چاره کار چیست؟

آیا باید آباژور زیبای خود را که دیگر قابل استفاده نیست دور بی اندازید؟

خیر، با کمک دستگاه فانتاکروم ، میتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن آباژور خود را در طیف رنگی گوناگون و دلخواه خودتان آبکاری کنید و مجددا به آن ظاهری زیبایی بخشید و از آن استفاده کنید، نکته جالب در رابطه دستگاه فانتاکروم این است که آبکاری با فانتاکروم هیچ حد و مرزی ندارد و به کمک آن میتوانید به راحتی هر جسمی را آبکاری کنید.

دلیل اینکه میگویم برای این دستگاه هیچ محدودیتی وجود ندارد این است که این دستگاه امکان آبکاری اجسام با هر جنس و اندازه را در هر طیف رنگی در طرح دلخواه به سادگی و کوتاه ترین زمان ممکن آبکاری کنیم.

ویژگی ها و سادگی روش کار این دستگاه باعث شده است تا این دستگاه به محبوب ترین دستگاه و متد آبکاری در سطح جهان برای صنعت کاران و فعالین در زمینه های آبکاری، هنری و صنعتی تبدیل شود.

به کمک این دستگاه میتوانیم اجسام را در طرح ها و افکت های مختلف آبکاری کنیم و وجود افکت های مختلف برای آبکاری یکی دیگر از دلایل و علت های محبوبیت این دستگاه در میان صنعت گران در سراسر جهان است.

آباژورهایی که در تصویر پایین مشاهده میکنید به علت استفاده مکرر و جابجایی و ضربه خوردگی زیبایی خود را از دست داده بودند اما به کمک فانتاکروم مجددا زیبا، نو و قابل استفاده شده اند.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری آباژور با فانتاکروم

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از فانتاکروم نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید دستگاه فانتاکروم اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

مشاوره رایگان قبل از خرید

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه فانتاکروم از گروه فنی و مهندسی آرین کروم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

۵/۵ (۱ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس