فانتاکروم
آبکاری جلو پنجره با فانتاکروم
۲۱ آذر ۱۳۹۸
فانتاکروم
آبکاری بدنه ماشین با فانتاکروم
۲۱ آذر ۱۳۹۸

آبکاری قاب تابلو با فانتاکروم

فانتاکروم

آبکاری قاب تابلو با فانتاکروم

فانتاکروم

آبکاری قاب تابلو با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم: انجام آبکاری بر روی قاب تابلو

فانتاکروم هیچ محدودیتی برای آبکاری ندارد و به کمک دستگاه فانتاکروم میتوانیم به سادگی تمامی اجسام را در طرح ها و جنس های مختلف به سادگی آبکاری کنیم و به اشیاء و اجسام خود ظاهری زیبا و منحصر بفرد ببخشیم.

یکی از کاربردهای فانتاکروم ساخت و تولید اجسام برای دکوراسیون داخلی است که در مقاله کاربرد فانتاکروم مفصلا در این باره صحبت کردیم.

حتما مطالعه کنید: کاربرد فانتاکروم

به کمک دستگاه فانتاکروم میتوانید چه اشیاء قدیمی و کارکرده و چه اجسام جدید خودمان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنیم و به آنها ظاهری زیبا و منحصر بفرد مطابق سلیقه خودتان ببخشید و از آنها استفاده بهینه کنید.

قاب های تابلو که در تصویر زیر مشاهده میکنید به کمک فانتاکروم به خوبی آبکاری شده اند و ظاهری زیبا، منحصر بفرد و جدید گرفته اند.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری قاب تابلو با دستگاه فانتاکروم

کاربرد فانتاکروم:

در گذشته صنعت آبکاری به علت محدودیت موجود در این صنعت کاری بسیار سخت بود اما به لطف این دستگاه که از آن به عنوان انقلابی در صنعت آبکاری یاد میکنند امروزه برای صنعت گران و فعالین در این زمینه آبکاری بسیار ساده  شده است.

اما کاربردهای این دستگاه در همین نقطه تمام نمیشود، سهولت انجام کار با دستگاه باعث شده است تا از این دستگاه در بسیاری از مشاغل مانند فعالین در زمینه خودرو و تیونینگ، طراحان دکوراسیون داخلی و معماران داخلی استفاده شود.

شما نیز میتوانید با توجه به علاقه و زمینه کاری خودتان اقدام به خرید و بهره وری از یکی از مدل های این دستگاه کنید و کسب و کاری پرسود برای خود راه اندازی کنید چرا که این دستگاه بسیار کارآمد و درآمدزا است که این درآمد زایی یکی از اصلی ترین دلایل محبوب شدن این دستگاه در سراسر دنیا می باشد.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این ذستگاه اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

مشاوره رایگان قبل از خرید

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه فانتاکروم از گروه فنی و مهندسی آرین کروم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

۵/۵ (۱ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس