فانتاکروم
آبکاری شمعدان با فانتاکروم
۱۳ تیر ۱۳۹۸
فانتاکروم
آبکاری میز با فانتاکروم
۱۳ تیر ۱۳۹۸

آبکاری نقاب با فانتاکروم

آبکاری فانتاکروم

فانتاکروم روی نقاب

فانتاکروم

فانتاکروم روی نقاب

فانتاکروم ، دستگاه فانتاکروم: انجام آبکاری برروی نقاب

همه ی ما نقش نقاب ها در مراسم ها، میهمانی های مختلف میدانیم، اما چگونه نقاب خود را خاص و منحصر بفرد کنیم؟

پاسخ سوال فانتاکروم است، شما به کمک دستگاه فانتاکروم میتوانید به راحتی و در کوتاه ترین زمان ممکن به نقاب های خود طرح و رنگ متفاوتی ببخشید، همانطور که در مقاله رنگ و افکت های فانتاکروم گفتیم، ،در روش آبکاری فانتاکروم هیچ محدودیتی رنگی وجود ندارد و میتوانید از تمامی طیف های رنگی برای آبکاری جسم مورد نظر خود استفاده کنید.

حتما مطالعه کنید: رنگ و افکت‌های فانتاکروم

چرا که برای آبکاری با این دستگاه هیچ محدودیتی وجود ندارد و میتوانیم به سادگی تمامی اجسام با هر جنس و اندازه ای را به سادگی در کوتاه ترین مدت زمان به بهترین صورت ممکن آبکاری کنیم، به همین جهت است که این دستگاه را دستگاهی انقلابی در صنعت آبکاری میشناسند.

از دیگر ویژگی های این دستگاه میتوانیم به رابط کاربری آسان و عدم نیاز به تجهیزات کارگاهی همچون روش های سنتی آبکاری اشاره کنیم. این ویژگی های باعث شده اند تا این دستگاه در سطح جهان به دستگاهی محبوب برای صنعت کاران و فعالین در زمینه آبکاری، معماری، اسپرت و تیونینگ خودرو و هنرمندان تبدیل شود.

یکی از مشکلاتی که در گذشته باعث بروز مشکلات در روش های سنتی آبکاری بود، محدودیت های این روش بود، در روش های سنتی آبکاری محدودیت های مختلفی برای آبکاری از جمله محدودیت اندازه جسم مورد نظر برای آبکاری، محدودیت در طیف های رنگی آبکاری و عدم امکان آبکاری با افکت ها و در طرح های مختلف بود که حال به کمک این دستگاه تمامی محدودیت ها از بین رفته و میتوانیم به سادگی تمامی اجسام را در طرح های مختلف با افکت ها و رنگ های دلخواه در اندازه و جنس های مختلف آبکاری کنیم.

نمونه کار آبکاری نقاب با فانتاکروم  تصویر نقاب های زیر میباشد که به کمک دستگاه فانتاکروم، به بهترین صورت آبکاری شده اند، شما نیز با خرید یک دستگاه فانتاکروم میتوانید به راحتی و حتی در منزل اقدام به آبکاری وسایل خود کنید و به آنها ظاهری خاص و زیبا ببخشید.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری نقاب با دستگاه فانتاکروم

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از دستگاه فانتاکروم نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید دستگاه فانتاکروم اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا مطلوب و مناسب سلیقه شما بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند، این دستگاه میتواند کمک شایانی به شما در طراحی دکوراسیون داخلی کند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

مشاوره رایگان قبل از خرید

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه فانتاکروم از گروه فنی و مهندسی آرین کروم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

۵/۵ (۲ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس