فانتاکروم
کاربرد فانتاکروم
۷ خرداد ۱۳۹۸
فانتاکروم
آبکاری صندلی با فانتاکروم
۷ خرداد ۱۳۹۸

رنگ و افکت‌های فانتاکروم

فانتاکروم

رنگ و افکت فانتاکروم

فانتاکروم

رنگ و افکت فانتاکروم

فانتاکروم ، دستگاه فانتاکروم : انسان همیشه در تلاش بوده تا محیط اطراف خود را زیبا و جذاب کند و به ابزارش جلوه‌ای خاص ببخشد. آبکاری کردن اجسام مختلف یکی از این روش‌هاست، در مقاله فانتاکروم چیست؟ اشاره کردیم که این روشی نوین آبکاری به حساب می‌آید و همینطور اشاره کردیم که با استفاده از این روش می‌توانیم جلوه‌های بدیع و زیبا به اشیاء اجسام اطراف خود بدهیم. در این مقاله افکت‌های ویژه را به شما معرفی می‌کنیم.

حتما مطالعه کنید: فانتاکروم چیست؟

رنگ فانتاکروم ( سوپر کروم)

سوپر کروم نوعی رنگ پاششی است، این رنگ پوششی با پیستوله‌های استاندارد اجرا می‌شود. این پوشش کرومی طیف‌های رنگی زیادی دارد و روی تمام جنس‌ها مانند: پلاستیک، چرم، انواع رزین، سرامیک، فلز و … می‌تواند اجرا کرد که این از مهم‌ترین ویژگی‌های دستگاه فانتاکروم است. در آخر به وسیله تاپ کوت مخصوصی پوشش شفاف به رنگ دلخواه روی سوپر کروم اجرا می‌شود.

از ویژگی‌های این سوپر کروم می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ضد ضربه بودن
  • مقاومت در برابر حرارت
  • تسریع پوشش دهی بالا
  • مقاومت در برابر خوردگی در شرایط جوی متفاوت
رنگ‌های فانتاکروم

فانتاکروم

رنگ و افکت‌های فانتاکروم

افکت‌های فانتاکروم

یکی از مهم‌ترین و بهترین مزایایی استفاده از دستگاه فانتاکروم این است که توانایی ایجاد افکت‌های زیبا و بی‌نظیری را به ما می‌دهد. با ترکیب رنگ‌های دلخواه و خلاقانه می‌توانیم افکت‌های بسیار زیبایی را روی سطوح مختلف خلق کنیم. در این مقاله سعی کردیم با معرفی بهترین افک‌های پایه‌ای در روش فانتاکروم گوشه‌ای از قابلیت های این روش آبکاری نوین را به شما نشان دهیم:

افکت ژل:

با این روش و با در نظر گرفتن اصل زیبایی شناسی هنر، میتوانیم افکت‌های برجسته‌ و زیبا را روی هر سطح دلخواه مخصوصا سطح شیشه‌ای ایجاد کرد و مرحله کروم را مسقیم روی آن اجرا کرد.

افکت ترک:

افکت زیبا و جذاب ترک را با پاشش مستقیم روی پرایمر یا بعد از کروم رو کلیر مشخص می‌شود که جلوه بصیری زیبا و چشم نوازی را خلق میکند.

افکت رنگین کمان:

افکت رنگین کمان

دستگاه فانتاکروم

یکی از انواع سوپر کروم است و جلوه‌ای رنگین کمانی بر روی سطح مورد نظر ایجاد میکند و باید توجه داشت که سطح هرچه بزرگتر و صاف و صیلقی‌تر باشد جلوه‌رنگین کمانی بیشتر و بهتر به چشم می‌آید.

افکت‌های فانتاکروم

افکت یخی و سه بعدی:

افکت یخی و سه بعدی از زیباترین افکت‌های آبکاری هستند که می‌توانیم آنها را مستقیم روی فانتا، سوپر و حتی بعد از کیلر با پیستوله‌های استاندارد اجرا کنیم. از این پوشش می‌شود روی سطوح دیگر رنگ‌های استاندارد نیز استفاده کرد.

افکت قطره

افکت قطره که از جدیدترین افکت‌ها به حساب می‌آید، با ایجاد قطرات رنگی برجسته روی سطح کرومی، جلوه‌ای بی نظیر و خارق العاده بر روی جسم مورد نظر خلق میکند.

افکت قطره

فانتاکروم

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

 

پاسخ به سوالات متداول در مورد فانتاکروم

۱آیا از این افکت‌ها نیز می‌شود برای هر جنسی اسفتاده کرد یا هرکدام مخصوص متریال‌های خاصی هستند؟
بله می‌توانید از رنگ و افکت دلخواه برای هر متریالی که مورد نظرتان است استفاده کنید.
۲رنگ و افکت‌های فانتاکروم چقدر مقاوم هستند می‌توانیم از آن اشیا در محیط خارجی نیز استفاده کنیم؟
  بله، از ویژگی‌های مهم سوپر کروم مقاومت بالا در برابر حرارت و شرایط جوی مخلتف و ضد ضربه بودن آن است.
۳برای استفاده از افکت رنگین کمان حتما باید سطح مورد بزرگ و وسیع باشد؟
محدودیتی برای اندازه وجود ندارد ولی اگر سطح کار بزرگ صیقیلی و صاف باشد جلوه بهتری خواهد داشت.
مشاوره رایگان قبل از خرید

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه فانتاکروم از گروه فنی و مهندسی آرین کروم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

۵/۵ (۳ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس