فانتاکروم
آبکاری رنگی رینگ با فانتاکروم
۳۰ مهر ۱۳۹۹
فانتاکروم
آبکاری تابلو های رزین با فانتاکروم
۳۰ مهر ۱۳۹۹

آبکاری ظروف لوکس سرامیکی با فانتاکروم

فانتاکروم
دستگاه فانتاکروم

آبکاری ظروف لوکس سرامیکی با فانتاکروم

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم:انجام آبکاری رنگی بر روی ظروف سرامیکی

ظروف سرامیکی از دسته اقلام کاربردی در منازل است و بسیاری برای بهبود دکور منزل خود از آن استفاده می کنند. اما از آنجایی که فانتاکروم، هیچ محدودیت و حد و مزری برای آبکاری ندارد به همین جهت به سادگی میتوانیم به سادگی تمامی اجسام با هر اندازه و ظاهری را در کوتاه ترین بازه زمانی آبکاری کنیم و ظاهری متفاوت به آن ببخشیم.

همانطور که پیش تر گفتیم، دستگاه فانتاکروم برای آبکاری هیچ محدودیتی ندارد و به سادگی می توانید تمامی اجسام با هر اندازه، جنس و ساختاری را در طیف رنگی دلخواه خود آبکاری کنید.

ظروف سرامیکی که در تصویر زیر مشاهده می کنید به کمک دستگاه فانتاکروم، آبکاری شده اند و ظاهری بسیار زیبا و جذاب به خود گرفته اند.

دستگاه فانتاکروم

آبکاری ظروف سرامیکی با دستگاه فانتاکروم

شما نیز میتوانید به سادگی و در کوتاه ترین مدت زمان تمامی اجسام و اشیاء مورد نظرتان را در طرح و رنگ دلخواه آبکاری کنید و ظاهری مناسب سلیقه خود به آنها ببخشید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از این دستگاه  نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید این دستگاه فوق العاده اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

مشاوره رایگان قبل از خرید

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه فانتاکروم از گروه فنی و مهندسی آرین کروم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

۰/۵ (۰ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس