آبکاری فانتاکروم
آبکاری شمع با فانتاکروم
۱۱ تیر ۱۳۹۸
آبکاری فانتاکروم
آبکاری نقاب با فانتاکروم
۱۱ تیر ۱۳۹۸

آبکاری شمعدان با فانتاکروم

فانتاکروم

فانتاکروم روی شمعدان

دستگاه فانتاکروم

آبکاری فانتاکروم روی شمعدان

فانتاکروم، دستگاه فانتاکروم: انجام آبکاری بر روی شمعدان

در مقاله آبکاری شمع با فانتاکروم در رابطه با آبکاری شمع به کمک دستگاه فانتاکروم صحبت کردیم، اما برای استفاده از یک شمع زیبا و خاص نیاز به یک شمعدان زیبا و منحصر بفرد هم داریم.

حتما مطالعه کنید: آبکاری شمع با فانتاکروم

آبکاری با فانتاکروم بسیار ساده است و آبکاری شمعدان با دستگاه فانتاکروم به شما کمک میکند تا ظاهری زیبا و خاص به شمعدان های قدیمی خود ببخشید تا مجددا از آنها استفاده کنید، بطور مثال شمعدان های موجود در تصویر زیر به کمک دستگاه فانتاکروم آبکاری شده اند و ظاهری خاص بخود گرفته اند.

آبکاری شمعدان با فانتاکروم

آبکاری شمعدان با فانتاکروم

این دستگاه ویژگی ها و مزایای زیادی نسبت به روش های آبکاری سنتی دارد که عدم نیاز به محیط کارگاهی، امکان استفاده از طرح ها و نقش های مختلف برای آبکاری، امکان آبکاری تمامی اجسام با هر جنس و طرح، آبکاری اجسام با ابعاد مختلف برخی از این ویژگی های می باشد.

تعدد افکت های آبکاری این دستگاه مورد توجه بسیاری از فعالین در زمینه آبکاری، معماران داخلی و هنرمندان قرار گرفته است.

اما نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید این است این افکت ها محدود نیستند و شما میتوانید با توجه به سلیقه، علاقه خود افکت های مختلفی برای آبکاری خود ایجاد کنید و کارهای هنری زیادی را خلق کنید، همچنین امکان ترکیب رنگ ها نیز وجود دارد و شما میتوانید با ترکیب رنگ های مختلف، رنگ مورد نظر و مورد توجه خودتان را تولید کنید.

از دیگر ویژگی های این دستگاه مدل های گوناگون آن می باشد که به شما کمک میکند تا با توجه به نیاز خود، محیط در نظر گرفته شده و نوع کار مدل مناسب را انتخاب کرده کسب و کاری پر سود با سرمایه اندک را راه اندازی کنید.

گروه فنی مهندسی آرین کروم از سال ۸۸ اقدام به ساخت و تولید دستگاه فانتاکروم در مدل های تک اپراتور، دو اپراتور، دستگاه فانتاکروم خانگی و کابین دار کرده است و به واسطه کیفیت بالای محصولات خود توانسته جایگاه مناسبی را در میان فعالین این صنعت بدست آورد، با توجه به اینکه برای استفاده از دستگاه فانتاکروم نیاز به محیط کارگاهی نیست و میشود از آن حتی در منزل هم استفاده کرد، شما هم میتوانید با خرید دستگاه فانتاکروم اقدام به آبکاری وسایل قدیمی خود کنید تا در کمترین زمان ظاهری زیبا، نو و مدرن بدست آورند و آماده استفاده مجدد بشوند.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم:

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

مشاوره رایگان قبل از خرید

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه فانتاکروم از گروه فنی و مهندسی آرین کروم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

۵/۵ (۲ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس