دستگاه فانتاکروم
مزایای فانتاکروم نسبت به روش‌ های سنتی آبکاری
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸
فانتاکروم
کاربرد فانتاکروم
۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۸

کسب و کار با فانتاکروم

فانتاکروم

کسب و کار با دستگاه فانتاکروم

دستگاه فانتاکروم

کسب و کار با فانتاکروم

فانتاکروم ، دستگاه فانتاکروم : روش کار با دستگاه فانتاکروم  بسیار آسان و سریع میباشد و همانطور در مقاله فانتاکروم چیست اشاره کردیم برای استفاده از این دستگاه حتی نیاز به فضای وسیع کارگاهی نیز نداریم که از این بابت می‌تواند گزینه مناسبی برای راه اندازی کسب و کار باشد. در این مقاله به برسی راه اندازی کسب و کاری پر سود با سرمایه اندک با دستگاه فانتاکروم میپردازیم.

حتما مطالعه کنید: فانتاکروم چیست

کسب و کار با فانتاکروم

افرادی که به دنبال راه اندازی کسب و کار شخصی هستند می‌توانند دستگاه فانتاکروم را با قیمتی بسیار مناسب و به صرفه تهیه و خریداری کنند و با استفاده از این دستگاه، کسب و کار شخصی خود راه بیندازید و از این طریق به خود اشتغالی و کسب در آمد برسید.
با توجه به جایگاهی که امروزه دستگاه فانتاکروم در بازار های کسب و کار ایجاد کرده است، شرکتهای گوناگونی اقدام به ساخت دستگاه فانتاکروم کرده اند به همین حهت بهتر است، پس از انجام تحقیقات کافی اقدام به خرید فانتاکروم از شرکت‌های معتبر کنید زیرا متاسفانه برخی سودجویان اقدام به عرضه دستگاه فانتاکروم بی کیفیت با نینترات نقره به عنوان مواد اولیه کرده‌اند که علاوه بر نداشتن کیفیت قابل قبول برای انسان نیز مضر است.

راه تشخیص اصل یا تقلبی بودن فانتاکروم

در تولید فانتاکروم اصل از موادی با بهترین کیفیت و همیچنین از فناوری نانو نقره استفاده شده است و برخلاف نیترات نقره که از کیفیت پایینی برخوردار است، نانو نقره کیفیت بسیار بالایی درد

در نانو نقره کل مواد کنستانتره که یک لیتر است  با ۲۴ لیتر آب مقطر منفی صفر مخلوط می‌شود و بعد از مخلوط شدن تا ۱۰ سال ضمانت ضد آب بودن با شرایط نگهداری خاصی دارد، ولی در نیترات نقره آبکاری نهایتا ۱۵ ماندگاری دارد.

مواد نانو بعد از اعمال نقره بر سطح به سختی پاک می‌شود ولی نیترات نقره به راحتی دست کشیدن پاک می‌شود.

توصیه می‌شود دستگاه فانتاکروم از تولیدکنندگان معتبری که در این رشته تخصص و تجربه لازم را دارند خریداری کنید. یکی از تولیدکنندگان معتبر این دستگاه، گروه فنی و مهندسی آرین کروم است که سال‌ها سابقه و تجربه در تولید و فروش دستگاه فانتاکروم دارد.

فانتاکروم

نیترانت نقره

نکاتی را که باید در خصوص راه اندازی کسب و کار با فانتاکروم رعایت کنید

قبل از اقدام به تهیه دستگاه فانتاکروم برای راه اندازی کسب و کار باید به نکاتی که در زیر به آنها اشاره می‌کنیم حتما توجه کنید.

هنگام خرید و تهیه فانتاکروم مطمئن باشید که رنگ از هرنظر ویژگی‌های یک رنگ کرومی را دارد نه اینکه صرفا ظاهری کروم شکا داشته باشد.

قبل از خرید حتما از خودتان سوال کنید که آیا می‌توانید از بعد از تهیه دستگاه فانتاکروم و یادگیری این روش از این طریق کسب درآمد کنید؟

بهتر است از دستگاه‌های تولید داخل استفاده کنید. شرکت‌های ایرانی در زمینه تولید دستگاه فانتاکروم اقدامات مفید و شایان توجهی انجام دادند گروه فنی و مهندسی آرین کروم یکی از این تولیدکنندگان با سابقه‌ای درخشان در این زمینه است.

دستگاه فانتاکروم

کسب و کار با فانتاکروم

اگر از فانتاکروم برپایه نیترات نقره استفاده می‌کنید بهتر است که از این ماده فقط در آبکاری اجسامی استفاده کنید که داخل ساختمان قرار می‌گیرند و جزء اشیاء زینتی و تزئینی به حساب می آیند. زیرا نیترات نقره به مرور نسبت به نور خورشید از خود واکنش نشان می‌دهند و امکان دارد باعث تغییر رنگ، تیرگی و حتی تجزیه آن شود.

در صورتی که قصد دارید در محیط بیرونی و فضای باز از اجسام آبکاری شده استفاده کنید به شما توصیه می‌کنیم که بهتر است از رنگ سوپر کروم که لایه برپایه کروم است را جایگزین آن کنید زیرا این پوشش تحت تاثیر نور خورشید قرار نمی‌گیرد و در برابر آن مقاوم است.

شرکت‌های مختلف در زمینه راه اندازی کسب و کار با فانتاکروم و استفاده از ابزارآلات پاششی دورهای آموزشی برگزاری می‌کنند، بهتر است در این دوره‌ها شرکت کنید و از تجارب دیگران و نکات مهمی که اشاره می‌کنند بهرمند شوید.

این نکته را در نظر داشته باشید که می‌توانید از طیف‌ رنگی متنوع و متفاوتی مانند سبز، قرمز، برنزی و ارغوانی و دیگر رنگ‌ها بعد از پاشش رنگ فانتاکروم روی لایه پوششی استفاده کنید.

ویژگی خرید دستگاه فانتاکروم از گروه مهندسی آرین کروم

گروه فنی و مهندسی آرین کروم اولین تولید کننده دستگاه فانتاکروم با به‌روزترین استانداردها در ایران است. دستگاه تولید شده توسط آرین کروم علاوه بر ۵ سال گارانتی معتبر دارای ۱۰ سال خدمات پس از فروش نیز دارد.

ارائه مشاوره قبل از خرید، آموزش رایگان افکت‌های آبکاری و پک هدیه مواد اولیه رایگان مزیت دیگر خرید از آرین کروم است به این صورت که پس از انجام مشاوره اولیه با متخصصین آرین کروم و خرید دستگاه تمامی افکت‌های آبکاری به صورت رایگان به شما آموزش داده شده و در جهت کمک به کسب و کار شما یک پک مواد اولیه نانو ۷۵ لیتری به شما هدیه داده می‌شود.

 

پاسخ به سوالات متداول در مورد فانتاکروم

۱راه اطمینان از اصل بودن مواد اولیه چیست؟
بهتر است برای اطمینان بیشتر از شرکت‌های معتبر خرید کنید.

۲از چه طیف رنگی می‌توانیم در فانتاکروم استفاده کنیم؟
می‌توانید از طیف‌ رنگی متنوع و متفاوتی مانند سبز، قرمز، برنزی و ارغوای و … دیگر رنگ‌ها بعد از پاشش رنگ فانتاکروم استفاده کنید و محدویتی ندارید.

۳آیا به هیچ وجه نباید از نیترات نقره استفاده کرد؟
به دلیل کیفیت و ماندگاری پایین و ضرر احتمالی که نیترات نقره دارد بهتر است از مواد اولیه بر پابه نانو نقره استفاده کنید.

 

مشاوره رایگان قبل از خرید

جهت دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید دستگاه فانتاکروم از گروه فنی و مهندسی آرین کروم می‌توانید با شماره‌های زیر تماس حاصل نمایید:

 

 

۵/۵ (۲ نظر)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تماس